- טיפול באמצעות אומנויות:
אומנות פלסטית, דרמה, תנועה, ביבליותרפיה

- טיפול פסיכולוגי

- הדרכת הורים

- ריפוי בדיבור (קלינאית תקשורת)

- ריפוי בעיסוק

- פענוח ציורי ילדים

- אבחונים דידקטיים ופסיכודידקטיים TOVA , MOXO

 

 


בהנהלת נירית כורך
MA טיפול באמצעות אומנויות ומדריכת הורים בשיטת
מיכל דליות (סופר נני)


 
קליניקות בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ.

טיפול מסובסד למבוטחי קופות החולים

טלפון: 052-2896337

טיפול בדיכאון

אם במאה ה-21 פסיכיאטרים ופסיכולוגים רבים ברחבי העולם גילו טיפולים שונים לדיכאון בעקבות עלייה רצינית במספר הסובלים ממנו, אז במאה ה-22 , לפי הקונצנזוס בעולם הפסיכיאטריה והפסיכולוגיה – דיכאון תהיה המחלה הנפוצה ביותר.

הדיכאון היה כאן מאז ומתמיד, אבל בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בעולם המערבי סובלים מדיכאון בשל סיבות הקשורות לחוסר משמעות ותחושת ריקנות פנימית.

אין ספק שהטכנולוגיה והרשתות החברתיות מהווים חלק ניכר בהתפתחות הדיכאון אצל אנשים רבים בעולם, אולם יש האומרים שגנטיקה והתערבות סביבתית הם הגרעין הגדול להתפתחות של דיכאון בקרב אנשים.

אם אתה או אחד מקרובייך סובלים מדיכאון אז תדע שכיום יש לזה טיפול ! טיפול בדיכאון הוכח פעמים רבות כטיבול מועיל אשר ללא ספק משפר את איכות חייו של הסובל מדיכאון ולעיתים קרובות המטופל יוכל לצאת מתקופת הדיכאון לאחר זמן קצר מאוד.

טיפול בדיכאון בגישה הקוגנטיבית התנהגותית

רוב הטיפולים שמוצעים כיום עבור הסובלים מדיכאון הם טיפולים קוגניטיביים התנהגותיים (CBT)

היתרון של טיפול בדיכאון הוא משך הטיפול הקצר יחסית (6-12 פגישות) ויעילות הטיפול (טיפול זה נחשב היעיל ביותר בבעיות חרדה, בעיות התנהגות ודיכאון)

במהלך טיפול בדיכאון הסובל יקבל כלים שונים להתמודדות עם המחשבות השליליות, הסתכול והייאוש בעזרת מחשבות מתקנות וטכניקות אשר מועברות לו.

לקבלת מידע נוסף על טיפול בדיכאון בשיטת CBT  התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.