- טיפול באמצעות אומנויות:
אומנות פלסטית, דרמה, תנועה, ביבליותרפיה

- טיפול פסיכולוגי

- הדרכת הורים

- ריפוי בדיבור (קלינאית תקשורת)

- ריפוי בעיסוק

- פענוח ציורי ילדים

- אבחונים דידקטיים ופסיכודידקטיים TOVA , MOXO

 

 


בהנהלת נירית כורך
MA טיפול באמצעות אומנויות ומדריכת הורים בשיטת
מיכל דליות (סופר נני)


 
קליניקות בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ.

טיפול מסובסד למבוטחי קופות החולים

טלפון: 052-2896337

טיפול רגשי מתבגרים

כמעט כל מתבגר חווה קשיים פסיכולוגיים שונים אשר גורמים לו להיות "אובר רגשי" – לרוב בגלל ההורמונים ש"משתוללים" בגילאי ההתבגרות גם אצל נערים וגם אצל נערות.

כיום קיימת אפשרות לבצע טיפול רגשי בנוער בכדי להוריד מהמתחים והלחצים שמאפיינים את הגיל הזה – לרוב הלחצים קשורים למעמד חברתי, הקנטות , מציאת משמעות, ועוד מגוון רחב של בעיות אשר פוקדות את המתבגרים בארץ ובעולם.

טיפול רגשי אצל מתבגרים יכול להיות טיפול פסיכולוגי רגיל והוא גם יכול להיות טיפול מסוג אחר – כיום ישנה אפשרות לבצע טיפול באומנות , שהוא בעצם טיפול בגישה אחרת שהוכחה אינסוף פעמים כיעילה למתבגרים ומתבגרות.

טיפול רגשי בנוער באמצעות גישת הCBT

טיפול קוגנטיבי התנהגותי כולל עבודה התנהגותית עם הילד או המבוגר, בשילוב הדרכה להורים וטיפול קוגנטיבי שמטרתו לשנות דפוסי חשיבה ואמונות בסיסיות שיש למטופל על עצמו ועל העולם.

היתרון של שיטה זו היא משך הטיפול הקצר יחסית  (6-12 פגישות) ויעילות הטיפול (טיפול זה נחשב היעיל ביותר בבעיות חרדה, בעיות התנהגות ודיכאון)

הטיפול הוכח אלפי פעמים כטיפול יעיל כנגד התמכרויות לסמים ואלכוהול ועוד סוגים שונים של התמכרויות – לעוד מידע על טיפולים אלה אצלנו התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.

לקבלת מידע נוסף על טיפול רגשי למתבגרים עם פוסט טראומה התקשרו אלינו כבר עכשיו או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.